Sunday, December 12, 2010

Romantika Demi Sang Kancil

Pow Dari Google

Aku ingin menjadi lelaki romantika buat Sang Kancil. Belum pernah dalam sejarah hidup aku menghadiahkan bunga buat seorang gadis. Sang Kancil gadis pertama menerima bunga dari aku walaupon hanya menerusi Belog ehehhee.....

Buat Sang Kancil....harap dapat bersabar menantikan bunga (versi real bukan belog) sedikit masa lagi sebab aku belum ketemu dengan kedai bunga yang berhampiran ataupon lingkungan area aku. Pernah aku cuba untuk keluar dari lingkungan area aku untuk mencari bunga segar buat Sang Kancil....namun apabila memikirkan yang aku mungkin sesat dan gagal kembali ke rumah semula....hasrat tersebut terpaksa aku batalkan.

P/s Terima Kasih 4 everything....

P/s Aku tatau what type of flower Sang Kancil suka....( Big Prob)

No comments:

Post a Comment