Sunday, September 26, 2010

sANG KANCIL PARt 1.O

sang kancil

sang kancil part 0.0

Aku gagahkan diri menuju ke gold sand. Dalam hati aku nekad ape nak jadi pon jadi la. Aku dah set kan dalam hati aku ini adalah tanggungjawabku. Urusan berkenan ke tak bukan urusanku semuanya aku serahkan kepada Allah....tuhan yang Maha Besar.....

Perjalanan aku ke sana agak mencabar memandangkan status kat Muka Buku aku ne merupakan seseorang yang memerlukan bantuan GPS....walaupon dimana aku berada. Passo racy aku meluncur laju....sempat gak cucuk 2-3 bijik keta myvi yang mod keta bagai nak rak ehehehe....credit to my red racy as she run smoothly to gold sand....

Bagi aku....semua ne mesti aku lalui dalam proses untuk mematangkan diri aku.....

to be cont.................


p/s: aku Q nk beli kepok lekor bukit tok beng bapak panjang n lame......nasib mak sang kancil suka....berbaloi



2 comments:

  1. sang kancil dio ore pasir mas..hik3

    ReplyDelete
  2. hehe...sang kancil sy ore pasir mas...kecik molek mcm sang kancil ehehhee

    ReplyDelete