Wednesday, November 10, 2010

MAT BUNGA @ Tv2

Gambar pow kat google

Malam tadi tengok drama melayu kat Tv 2. Tajuk die " Mat bunga ". Pelakon utama adalah Remi Sehak. Turut membintangi drama tu adalah si Julia Zeigler (ehhehe men bantai je name die) & juga gadis yang bisa membuatkan aku pengsan jika bertemu bertentangan mata....Ayu Raudah.....Dulu aku pernah tengok si Ayu ne pakai spek...da lupa ape name drama tu. Aku ne ade kelemahan sket....aku sangat - sangat-sangat suka kat gadis yang memakai spek....kena pulak si Ayu yang pakai...adui...bole berbuih - buih mulut aku if jumpa live!! ahahahaha

Drama ne mengisahkan si Remi ne die seorang lelaki macho yang mempunyai segala - galanya yang melengkapkan hidup sorang guy....ade kereta besar, job bagus, badan tuffy, baik, charming...serta muka yang ble dibawa berbincang....Masalahnya si mamat ne tahap bunga die melampau -lampau...sampaikan maksud bunga pon die tau...gile ape ehhehe....tu belum lagi part mandi bunga dalam tab mandi.....yang aku memang x ble time...part tabur -tabur bunga atas katil pastu tido! ahahahahah...aku gelak sampai nak pengsan time tengok

Part p umah si Ayu pastu ajak die tengok wayang cite industan memang lawak gile....si Ayu siap ble wat muke lagi..pastu cakap xmo p...hahaha ape lagi merajuk la Mat Bunga. Akan tetapi...walaupon Mat Bunga berperangai Freak @ weirdo macam tu die jugak seorang yang sangat -sangat memahami hati orang perempuan. Aku sure gadis -gadis yang tengok drama ne sume berharap yang dorang dapat guy yang memahami macam tu...xcept part- part mandi bunga tu je dorang x bape berkenan kot ehhehee....Mat Bunga sangat caring...tolong kat dapur...layan movie sama-sama....belikan hadiah...sume ne memang ble wat hati serang perempuan cair...ehhehehe

Syabas aku ucapkan kepada pengarah drama ne serta para pelakon yang membintangi terutamanya Remi Sehak..pandai la gak die ne berlakon walaupon aku sebelum ne x pernah nak amik port pasal mamat ne...len la if pasal Ayu Raudah....oh.....ayu ehehhehe....

Paling best...lepas tu Sang Kancil text aku....: mu romantik x?....
Aku romantika?....ehhehe....rasenya macam gagal...nanti kena la aku belajar cket-cket cara menjadi Abe Romantika.......huhuhuhuhuhu

No comments:

Post a Comment