Monday, August 30, 2010

Pengalaman Induksi...

Pergh....letih x ingat aku kene g induksi baru2 ne..
Dah la bulan pose kene lak dengar ceramah....ape lg bantai tido la jawabnya hahaa
tapi overall kire ok la....ble kenal ramai budak2...En Ku (remy sehak -mech eng),En Zaki(seluar kembang-mech eng), Ridue(civ eng)....budak2 group aku - aszad, din, ally, faz, erna,hafifa,annur,lin kurus,ju(ibu mengandung)-semoga beliau berjaya melahirkan baby nya dengan selamat....sekadar menyebutkan beberapa name.....

Sebenarnya aku ade plan baik iaitu dengan mengambil gambar budak2 gerup aku nga tido time dengar ceramah....pastu aku nk post kt blog ne ehehhe...tapi plan aku gagal apabila shot2 terbaik aku seperti gambar erna ngan tido, annur tido sampai senget kepala,....lin yg kejanya tido je ahahha....telah dideletekn oleh tuan masing2.....

So aku malasla nak cite banyak2 pasal induksi ne...lagipun ne bulan pose...x elok mengutuk di bulan pose.....harap sume2 engineer yang mengikuti kursus induksi akan berjaya menjadi engineer sebaik-baiknye.....panjang umur ade rezeki kite berkursus lagi.

No comments:

Post a Comment